Tuesday, June 28, 2016

Ovo je jako dobro :-)

Ovo je jako dobjo :-)


Ovaj post sam nazvala po izjavi glavnog aktera mog sina koji je na kraju dao opis celog posta i onoga što smo pripremali. Naime odlučila sam predstaviti novog „člana“ porodice i kako se družimo sa njim.
Imali smu blender neki ultra, mega, giga, sa sto čuda i nastavaka, međutim počelo me nervirati vađenje i pranje i onda smo kupili malo moćno čudo koje je fenomenalno.




Pre svega moj sin može maksimalno učestvovati i gledati sam proces, ne boji se zvuka jer nije tako intenzivan i najbitnije je da ne zauzima puno prostora na radnoj površini.
Spemimo mi namirnice kupimo sveže voće i povrće u Konzumu, maline uberemo kod bake i dede u vrtu i prepustimo se miksanju za svakog od nas. ObLutak mora dodati Plazmu jer kakav bi bio obrok da nema plazmu , počećemo stavljati plazmu i u supu hahaha.




Tako sam sretna da zajedno učestvujemo u celom procesu, prvo pričamo o važnosti pranja ruku, operemo ruke, pa pričamo o važnosti pranja voća i povrća te o važnosti konzumiranja.
Usput učimo i boje, na našem i na engleskom i uočavamo razlike, izgovaamo reči, vežemo godišnja doba i pojave sa pojavama.



 


Tako da sam jako sretna iako nemam slobodnog vremena da i ovo koje imam iskoristim kvalitetno, najlakše je dete zabaviti crtanim ali zašto ne bi učestvovao u spremanju i raspremanju da se radne navike počnu odmah usađivati.

Eto uživajte u našim fotkama nadam se da ćemo vam biti inspirativni. Kupite povoljnu verziju Kiwi Nutri blender.








No comments:

Post a Comment