Thursday, June 23, 2016

Kupovina sa decom, nema ništa bolje!


Kupovina sa decom, nema ništa bolje!

          Ja zaista volim sve što radim da radim sa svojom porodicom i prijateljicama. Kada odlazim u kućne kupovine uvek odlazimo svi zajedno. Jako mi je čudno kada čujem idem da ostavim sina ili kćerku ili decu kod roditelja ili svekrve da mogu da idem u kupovinu, nemam ništa protiv toga ali ne shvatam u čemu je fora?  Pa sve što kupujemo kupujemo za sve nas, hranu za sve, pastu za zube, voće i povrće, ribu, pelene itd. Nekako mi je logično da Petar ide samnom da vidi koji je to proces kupovine, kako i šta biramo,  da li imamo spisak, da li stavlamo prioritete i jednostavno da se on nauči kulturi kupovine, da ne obara police, pa i da obori mora jednom ali ću mu objasniti da to nije u redu, da se ništa ne dira, ne gura. 





Stvarno je i bitno imati ugodnost kupovine, imati prostora da guraš kolica, da je pregledno i da pronađeš sve što je potrebno. Još kada smo moj suprug i ja bili klinci išli smo u Konuzum, uživali smo da razgledamo a nekada i da kupimo :-). Bilo mi je uvek fascinantno posuđe, veliki asortiman mnogo boja.


Tako je i danas, suprug, sin i ja odlazimo obično petkom uveče u Konzum, bilo koji obično je to Ložionočka ili Wisa, poslednjih puta Wisa jer nam je bliža i prostor je milina, čak i Petar gura kolica, bira voće i povrće, ispriča se sa radnicama, sve im kaže, što je došao šta traži i sl. Prvih puta se najviše zadrži na igračkama i kinder jajima, a sada na voću i povrću, sve mu šareno, sve može da dodatkne i sam da bira. Baš budem ponosna kada šeta pored mene, pita a kavica ( moja kravica mleko) a pingi mama, jaja... I sve mi tako obiđemo zajedno , odaberemo sve što nam je potrebno. Nešto se i pojede dok se obiđu silne police i kvadrati :-).  Naravno i Kodi dobro dođe deca ga vole ili ga se plaše, kod nas je druga opcija Petar na pomen Kodija trči na kasu da pjati :-) tako da sve ima svoje prednosti.


A to nije sve, svi mi budemo u „goloj vodi“, toliko se preznojimo da nam dođe kao porodični fitness dan. Još kada Petar insistira da idemo sa motojom, e to je show onda se natovarimo kao čergari i tako kroz Dobrinju kao pokretna reklama, pogotovo kada nosimo pelene svi pitaju „ mali nisu valjda tvoje pelene, vidi, vidi stavio naočare a nosi pelene“...A onda Petar kaže to su moje penele ne diraj :-)



Bitno je samo krenuti sa planom, bez nervoze i srkleta i vec unapred s mišlju da će biti haos.
Moj savet je svim mamama, tatama, bakama i dekama idite u kupovinu sa decom, provešće te vreme zajedno, smejaće te se i naravno sigurno potrošiti nego ste planirali ali to je život :-)


No comments:

Post a Comment