Friday, November 18, 2016

Proslava rođendana kod kuće!


Dečiji rođendan kod kuće!

Dugo sam razmišljala kako i gde napraviti prolavu sinovog rođendana, nije baš bilo mnogo opcija i mogućnosti.

Prvi rođendan je više bio za nas velike, bilo nas je jako puno, bila je gužva ali je sve prošlo super.

Drugi smo bili u igraoni, Lora Druga kuća na Pofalićima, i blago sam razočarana, prvo mi nisu rekli da je otovorenog tipa niti sam pomišljala da će biti otovorenog tipa, tako da je bilo haotično nije se znalo ko je kome mama i čije je koje dete :-).


Naravno nikada nismo dobili fotografije a dete nisam ni 5 minuta ostavila sa ženama koje su radile, jedna je bila nezainteresovana druga nije prestajala da priča sa roditeljima umesto sa decom.






Zato sam ove godine odličila da "party" napravimo u stanu, u sobi, da sami ukrasimo, sami sve pripremimo, da sami fotografišemo i sve i šta se na kraju desilo? Bilo je fenomenalno, deca su skakala, igrala se, mame se opustile, nije bilo hladno, nisu morali nositi pape, nisu morali ništa što nisu hteli. Moj sin je bio presretan i sada stalno pita kada će opet doći drugari...




Baš sam sretna što sam sinu ispunila dan, što se smejao, igrao, pevao a bio u svom kutku. Sve smo zasladili zahvaljujući Slatkoj euforiji ! Preukusna i predivna torta i nezaobilazni cupcakes.




Posle je bio haos, i malo smo sve razmazali, pa šta, posle smo nas troje napravili akciju, usisali, oprali, očistili, sve vratili na svoje mesto i na miru otvorili poklone :-) e tek je tada bilo uzbuđenja.



Rođendan slavimo zbog dečije sreće ne zbog nas, ne zbog mama i tata nego zbog dece i dečijeg osmeha! Živela deca!




No comments:

Post a Comment