Thursday, April 7, 2016

Za decu nikada nije kasno!



Za decu nikada nije kasno!

Kada se priča na temu kada postati mama često uđem u polemisanje.
Ja sam ostala trudna onda kada smo suprug i ja mislili da je vreme i da smo spremni da budemo roditelji, da vodimo brigu o novom članu i da mu posvetimo svu pažnju sveta. Suprug i ja smo bili u dugoj vezi, živjeli smo zajedno i kada smo počeli razmišljati o detetu odlučili smo prvo da se venčamo. Venčali smo se u septembru a zatrudnela sam u februaru naredne godine.

Moj sin danas ima 16kg mi ga još uvek ljuljamo da zaspi i tako nekoliko puta tokom noći o tome sam mnogo pričala i pisala. Mislite li da mi je lako nositi ga u rukama, nije, a ne verujem da je lako nositi 16 kilograma u rukama? Naravno da nije ni sa 25, 35 ili 40 godina.


Nije mi lako da trčim za njim da ne padne, a ko me je lako, pa nikome ni sa 25 ni sa 40.
Kada je najbolje vreme za dete treba da bude individualna stvar i odluka između partnera. Da se ne bi neki našli uvređeni ili prozvani nemam ništa protiv mladih roditelja koji se odluče biti roditelji sa 20 godina J Isto tako  podržavam poznanice koje su se ostvarile kao majke u četrdesetima. I ne znam koja je potreba za komentarisanje šta si do sada čekala? Što vam je toliko trebalo? Ili ono tipično ogovaranje jao koliko su dugo u braku a nemaju dece.
Najbitnije je da vi to želite i osetite da je pravi trenutak pa da li je to sa 20,30 ili 40 godina  to je na vama. Nemojte zaboraviti roditeljstvo najlepši osećaj, tada imate drugara ili drugaricu za ceo život, imate mazu, imate sa kim da pričate po ceo dan, da se smejete, svađate , igrate, učite, grlite i uvek iskreno „Volim te“.


No comments:

Post a Comment