Monday, May 4, 2015

Kengur nosiljka



Dolaskom bebe na svet roditelji se često nađu u situaciji da se zapitaju šta je dobro ,a šta loše za njihovu bebu bilo da je u pitanju hranjenje, kupanje, spavanje, nošenje ili pak kupovina različitih stvarčica.
Stručnjaci govore da kengur nosiljka nije baš dobra za bebe zbog razvoja, ali ja sam svakako pristalica jer imaju nosiljke koje su prilagodjene za različite uzraste beba i svakako dobro dodje pogotovo kod dece koja ne vole kolica a vama je teško i nepraktično nositi dete i šetati ili ići u kupovinu.
Zanimljivo je da sam ja mislila da mi je bezveze i da mi demode izgleda da nosim dete u kenguru ili marami ali sam pogrešila, osim što mi je moje dete na grudima i sluša moje otkucaje srca mogla sam da šetam koliko hoću da odem u šoping, da nosim kese, torbu, da normalno funkcionišem kao da mi je u stomaku J
Ja sam kupila kengur do 12kg i stvarno je poslužio odličan materijal za održvanje, super podesiva visina, lako se pere, mogućnost postavljanja bebe na obe strane, mala krpica koju beba stavlja usta, lako se skida lako se pere.
Nisam bila pristalica marama i one mi se ni sada ne dopadaju kada vidim da neko tako nosi bebu ali svako ima svoj izbor u svakom slučaju kupite kengur ako nema neko da vam pozajmi i naravno čuvajte za drugo dete...

I ne razmišljajte da to nije u modi da vas asocira na ovo ili ono...





No comments:

Post a Comment