Saturday, April 4, 2015

TRUDNOĆA I DEBLJANJE

Svi maštaju postati roditelji, neki planiraju nekima se desi...
Kada sam shvatila da sam spremna da budem mama, i kada smo shvatili da su svi uslovi ispunjeni da postanemo roditelji počeli smo da mislimo na svaki detalj... Smatram da je jako važno planirati trudnoću, ne mislim u dan jer je i nemoguće, mislim da se sagleda cela situacija, da li se dovoljno poznajete sa partnerom, da li on voli decu, da li ste zreli i spremni na odgovornost da neko zavisi od vas, naravno tu su i finansije, meni je bilo logično razmišljati o tome da li ću moći detetu priuštiti bar ono osnovno ako ne mogu luksuz, jako me nervira priča ma pusti to svako dete ima svoju "nafaku" od nafake se ne može živeti...

Onda tako juče slušam jednu mladu ženu čija priča me je šokirala, priča sa prijateljicom i govori da je u braku dve i po godine i da joj ne pada na pamet da rađa decu, i to ne zbog toga što ih kao ne voli nego ne želi da postane "krava" i da ima 100kg i da nikada više ne bude ona stara, ja nisam mogla da verujem šta slušam, došlo mi je da joj kažem oprosti ali ti ne moraš biti "krava" i imati 100kg, potrebno je da jedeš normalno da se hraniš zdravo, da se krećeš, da ne shvatiš bukvalno "jedem za dvoje" a ona nastavlja nikada ne budeš ona stara, joj ja u sebi vrištim, pa to sami  htela da ne budem ona stara nego novaaaa, ispunjena, imam smisao za život imam svog oblutka i 2kg više nego pre trudnoće :-). Došlo mi je da joj kažem ok ne želiš da budeš "krava " ali sada si prava "koza" :-).

Ovo pišem jer iz svog iskustva mogu da tvrdim da možete biti zgodna devojka, zgodna trudnica i još zgodnija mama... Uopšte nisam pristalica priča da vas trudnoća uništi, da vam telo propadne, da morate da jedete za dvoje, neke jedu i za troja a nisu trudne :-) zato molim sve koji misle da neće više biti lepe i u formi da razmisle dobro i da samo uključe samokontrolu tokom trudnoće i biće ispunjne i zadovoljne, da se razumemo i ja sam sebi dala oduška jela ono što nisam pre trudnoće ali u normalnim količinama, znao mi je zamirisati hamburger, kinder jaje, vruće kifle pa sam se "počastila" ali nisam jela non stop, sećam se da sam ujutru u jutarnjem programu  molila kolege da mi kupe kifle pa im bilo prečudno jer nisu znali da sam trudna...Zato drage buduće mame, trudnice jedite sve što poželite ali naučite da podignete ručnu kočnicu :-)

Uživajte u trudnoći, odmarajte, šetajte, jedite, volite sebe, svoj stomak, svoje telo!

http://www.azramag.ba/teme/zvezdana-stojakovic-trudnoca-mi-je-bila-najljepsi-rodendanski-poklon/

No comments:

Post a Comment