Saturday, April 4, 2015

Kako je nastao ovaj blog...

Verovatno se pitate kako je nastao ovaj blog...

E pa ovako... radila sam na jednoj tv stanici, vremenom se udala, zatrudnela...počela razmišljati da naparvim emisiju "Majka i dete" s obzirom da ništa nisam mogla da vidim, čujem ili pročitam u bosanskohercevagkim medijima... tako bi bi bilo da nisam vremenom postala razočarana i nezadovoljna...neispunjena a uz sve to praznih džepova, jer ipak svi mi maštamo da osnujemo porodicu, da postanemo roditelji, da budemo ispunjeni a svakako da našoj deci ispunimo i priuštimo sve.... Da ne bih ispala  negativna dosta o tome  :-) , od toga sam odustala ali sam onda došla na ideju  da napravim blog, posvećen meni, mom sinu, i svim mama i roditeljima i njihovim lepotanima a i lepoticama....




Pa dragi moji dobro došli...

Iskreno nisam imala pojma  o vođenju bloga, tj. njegovoj formi i šta sve mogu sa njim da uradim, ali sreća imam prijateljicu staru blogerku :-). Ovo pišem sa željom da podstaknem sve posetioce mog bloga da pročitaju zanimljivosti o roditeljstvu, da razmišljaju da li nešto rade kako treba ili ne, da svaki dan razmišljaju o životu, ljubavi, sreći, porodici i naravno o deci!!! 

 

Blog ću koncipirati na nekoliko delova:

-deo pre žačeća, planiranje trudnoće, sve aktivnosti pre trudnoće;

- deo tokom trudnoće- devet meseci drugog a nekada i trećeg stanja :-)

- deo od zubića do vrtića ( sve što nas čeka od porođaja, pa do odlaska u vrtić, nisam ni verovala da toliko toga ima hehe)

- i poslednji deo od vrtića do škole

I ako ne budem redovna nadam se da je to ok, jer imam hiperaktivnog malog terminatora Petra koji zahteva moju pažnju 0-24h! 


No comments:

Post a Comment