Tuesday, April 28, 2015

Kolica za vašu bebu



-          Još tokom trudnoće razmišljamo šta kupiti za bebu, biramo sobice, krevetiće, stvarčice ali najviše  vremena posvetimo odabiru kolica tu se uključimo svi, mama, tata, tetke, bake i prijatljice, naravno svi želimo da zadavoljimo naše potrebe, ali većina ljudi gleda šta je u trendu i šta drugi imaju.
-          Kada smo se odlučili za kupovinu kolica mnogo smo istraživali, čitali, gledali šta možemo najviše iskoristiti, gledali šta planiramo sa kolicima, a suprug je najviše razmišljao o veličini kolica i gepeku, čak smo i automobil promenili za potrebe kolica :-)
-          U stratu smo želeli kvalitetna i praktična kolica 3u1, da budu čvrsta a ujedno i lagana odlučili smo se za Chicco, brend je koji je mene upotpunosti zadovoljio, imaju sve na jednom mestu, imaju kvalitet i cena je bila ok, nekima preskupo ali za ono što nudi i vredi. Nisam želela kolica koja svi imaju, nisam želala da dižem kredit da kupim kolica kako bi pričali joj ima ona skupa kolica i ta kolica ima ta glumica, ta voditeljica, ta komšinica...
-          Na kraju krajeva kolica je odabrao moj sin, tačniije njegova kolica su ostala nova jer ih nikada nije voleo osim što smo koristili korpu za spavanje jer je korpa velika, udobna, dovoljno duga i on je preko dana spavao u njoj. Auto sedalica je super bukvalno se može koristiti do 12 meseci i više, udobna je, sigurna, lako podesiva. Baš zadovoljava potrebe, lako se stavlja na kolica i skida.
-          Jedini problem ovih kolica je što su gabaritna i nisu za vožnju avionom, na kraju svi moraju kupiti i kišobran kolica .
-          Moj savet je da kolica dobro pregledate odaberete kvalitetna, dobre točkove, vidite kako i na koji način se sklapaju i rasklapaju,koliko prostora zauzimaju u stanu i u gepeku, i naravno da gledate kako i na koji način se održavaju i čiste, i da lepo izgledaju, a može se naći, možda malo teže u BiH ali može se naručiti pa čekati ili kupiti online ali prvo ih vidite i moj savet nemojte da vam ih drugi kupuju, uživajte u kupovini stvari i opreme za vaše dete!!

-          Pogledajte za koja kolica sam se ja odlučila, i par slika šta su drugi odabrali







.

1 comment:

  1. Lepa su vam kolica. Buducim roditeljima savetujem da koriste kombinaciju kolica-nosiljka i da pazljivo odaberu visenamenska bebi kolica 3u1.
    To ce im olaksati svakodnevnicu.
    Ja sam kupila kolica ovde, iskreno odlicna su i nisam se pokajala.

    ReplyDelete